Translate

lauantai 22. lokakuuta 2011

Syysillan tunnelmia 22.10.2011

 Tänään mä olen yrittänyt funtsia, miten makkarin sisustaisin. Ei oikeen irtoo nyt.. täytynee pistäytyä kaupoilla huomenissa..
Mutta nää on mun lempikorkkarit!
 Gluteenittomalla suklaajuustokakulla aloitin lauantaiaamun.. tästä ei aamut parane!
Ohje: 
-Pohjaksi murskasin gluteenittomia digestive keksejä joiden sekaan sulatin 100 g margariinia. Vuorasin kakkuvuoan keksiseoksella ja laitoin hetkeksi jääkaappiin viilentymään.
-Sekoita sillä välin 1prk kermaviiliä, 2 dl vatkattua kuohukermaa, 2 prk tuorejuustoa ja 0,5-1 dl sokeria omassa kulhossaan.
-Lisää seokseen hyvin sekoittaen 200 g tummaa suklaata sulatettuna
-Liota 5 kpl liivatelehtiä kiehuvaan veteen ja lisää sulatettu liivateseos taikinan joukkoon.
-Kaada seos irtopohjavuokaan.
-Anna hyytyä jääkaapissa muutamia tunteja
 Tähän tyyliin makkari alkaa rakentua...
 Mäyräkoiran välikuolemat...
 Perheen valokuvista täytyisi kehitellä jonkin tasoinen kollaasi seinälle.. Hääpäivää on ihana muistella...
Hämyinen valaistus kruunaa makkarin tunnelman...

4 kommenttia:

  1. Ihanat hokkarit. Munkit täytyy näemmä saada sisustustikkaat että saa kauniisti korkkarit esille :)

    VastaaPoista
  2. Juu.. toi mies ei oikeen innostunut asiasta, kun asettelin ensin kaikki kauneimmat korkkarit tikkaille. Mutta yhdet saa jäädä :)

    VastaaPoista
  3. Mielettömät korkkarit! Nam! Miäki oon viimenään saanu oman lipaston mun korkkareille <3

    VastaaPoista
  4. Loistavaa Riikka. Naisen täytyy taistella oikeuksiensa puolesta!

    VastaaPoista